16/02 zzz

2010-02-16 - 22:54:43
Eftersom att jag verkligen inte kommer översens med min blogg idag så ger jag helt enkelt upp. Får sitta med det imorgon kväll och försöka få den som jag vill. Lovade ju hårvårdstips också hela veckan men jag väntar med det tills jag är nöjd med bloggen. Huvudet värker något extremt så blir en ovanligt tidig kväll. Tänkte faktiskt sova redan nu och har halvsovit hela kvällen. Måste dock tillägga att ibland lyckas sverige. Hur bra var inte Björn Ferry idag! Grymt skönt med det andra svenskar guldet! Snyggt! Nej nu är det sömn som gäller så fixar jag bloggen imorgon. Sov gott, hörs! Denice rundar av och stänger ner


• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0