16/02 Jippi

2010-02-16 - 09:43:57
Äntligen går det att logga in igen. Satt hela kvällen/natten igår och försökte men det gick inte! Visade sig att jag inte var ensam om det problemet i alla fall.

Idag tänkte jag försöka få lite ordning på den här bloggen. Så ikväll blir det fix, fix hela kvällen!

Tänkte också ha denna vecka som hårvårdsvecka och ge ett råd varje dag. Men med tanke på att det inte gick igår så skriver jag gårdagens idag istället. Dock inte nu för nu ska jag försöka göra lite Estetiskverksamhet..


Hörs senare, hade gött!


Denice vill inte riktigt med skolan


• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0