15/02 misslyckad

2010-02-15 - 13:09:39
Riktigt retsam dag! När jag skulle åka till min frissa i sickla strand så glömmer jag först kliva av bussen och tänker att jag ska till skolan. Då var det bara att hoppa av och gå tillbaka. Sedan när jag kommit till slussen och ska ta bussen mot ärla ser jag att det är bråttom. Vad gör man när man har bråttom? Jo, man springer utan att tänka. Detta resulterade i att jag satte mig på fel buss och hamnade i järla (ett ställa på jorden som jag inte visste fanns ) och var helt vilse. Fick börja fråga om vilken buss och tillslut så möter jag en tjej på kanske 12 år som ska beskriva vägen. Det lät ganska precis såhär: hmm, eh typ asså, tror du kan gå, skulle du typ till sickla? Aa men gå typ någon random väg här bakom. Min reaktion blev: random väg?! Okej tack.. Sedan var det bara att springa bakom husen tills jag möter en äldre tant. Fick en bra mycket bättre beskrivning och en kvart sen kom jag till frissan. Nu sitter jag här med inpackning i håret och helt galet slut!önskar att jag stod på ett par skidor i Romme.. Men ny frisyr är också trevligt. Skriver senare, hade gott


• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0