15/02 Brunt och fint

2010-02-15 - 16:39:26

Nu är jag hemma igen och har bäddat ner mig i sängen med datorn i knät. Har konstaterat att jag skulle behöva ett flyttbart litet sängbord att ha datorn på som sedan går att ställa undan. Med när jag har heltäckningsmatta kan det bli lite krångligt att rulla runt saker.
Har också insett att jag snart kommer drabbas utav panik om jag inte får hem min datorsladd. Sitter just nu på Mammas gamla som inte har något ljud och inga program jag vill ha. Har ett bra tag nu velat göra om på min blogg, men utan en fungerande dator är detta svårt.. Men det blir lite små förändringar då och då.

Håret är i alla fall klart och det var så extremt slitet eftersom att Annelie varit bortrest. Blev att färga det mörkare då färgen börjat bli röd och dåsig. Nu är jag i alla fall klippt och håret är mörkare och finare vilket passar nu när det ändå är vinter. Trivdes grymt bra som blond men det bruna passar mig nog bättre och ser mer naturligt ut.

Nu ska jag sätta på tvn och bara ligga och mysa utav min lediga dag. Sedan blir det hundpromenad och middag. Hade gött



Denice som ny



• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0