14/02 Hjärte dag

2010-02-14 - 12:09:38
Idag är det Alla hjärtans dag och även klychigt nog Coffes och min 1årsdag. Har aldrig riktigt gillat alla hjärtans dag. Känns mest som att den är till för att affärer ska kunna sälja massa saker, visst jag tycker alla björnar och saker är jättefina, men samtidigt vill jag inte att folk ska tjäna massa pengar på kärlek. Jag är säkert väldigt dubbel eftersom att Coffe och jag säkert kommer köpa varandra något, men känns ändå som att det beror mer på att det är just 1årsdagen.

Det är faktiskt inte så larvig som det kan tros med att vi har just den 14/02 som våran dag. Det var första dagen som allt kändes mer på riktigt och att det kändes som ett förhållande så kanske borde flytta på alla hjärtans dag. Hur som helst så ska vi in till stan när jag har lyckats städa klart. Då ska vi gå runt och sedan äta en riktigt mysig middag. Hoppas på att det blir så i alla fall, vi ska väll sätta oss och prata om det snart.

Nu ska jag städa och önskar er alla en jättebra mysdag! Hade gött!



Denice glad idag


• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0