14/02 Blir inte alltid som man vill

2010-02-14 - 15:39:36
Alla dagar kan ju inte bli som man tänker sig tyvärr och så blev den här dagen. Coffe och jag hade jättemysiga planer men kände faktiskt att ingen utav oss har råd. Båda måste spara pengar till i sommar och jag vet inte hur det ska gå till. Hur ska jag kunna låta bli shopping och alla klockor? Usch det här känns nästan obeskrivligt jobbigt och tyvärr kan mina föräldrar inte hjälpa mig betala resan i dagsläget. Jag håller tummarna för att pappa får sina försäkringspengar snart. Så tråkigt att dom inte bara kan betala när bilen blivit stulen och stod utanför. Pappa var borta i Oslo så det var bara jag hemma också. Men tydligen så ska det överläggas och massa om utifall att det verkligen går att ta den.

Nu ska Coffe och jag istället åka och handla lite middag att laga och sedan mysa framför en film hemma. Precis som för ett år sen bara det att jag var väldigt bakis då. Haha en oviktig detalj men som fick allt ännu mer charmigt just då. Hörs sen, hade gött!



Denice vill ha pengar

Postat av: Kalle

Oj, har det inte löst sig med bilen än! Det va ju hur länge sen som helst det hände.

2010-02-18 @ 19:25:36
URL: http://ironmankalle.blogg.se/

• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0