13/02 invigningen

2010-02-13 - 19:43:45
Såg ni på invigningen till Olympiska i natt?
Var så otroligt fint när K.D Lang sjöng Hallelujah för att hedra den bortgångna Rodelåkaren efter teståket igår. Jättetragiskt att det hände såhär samma dag och att dom säger att det inte är något fel på banan. Hela framträdandet utav K.D var underbart och önskar verkligen att jag kunde hitta det men det går inte. Så fort jag gör det lägger jag upp det, men så länge får ni nöja er med att höra honom sjunga den på Juno Awards.




Sjukt fint!



• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0