13/02 För det är ingen vanlig dag...

2010-02-13 - 10:00:53

Nej de är Denice födelsedag, hurra, hurra, hurra!

Ja idag fyller man ytterligare ett år och nu blir jag hela 19 varv. Vet inte om jag egentligen är så glad över det för jag vill verkligen inte bli äldre. Vissa år vill jag bara stanna och få leva kvar i och njuta utav, medans andra år vill jag gärna lämna och växa ur.

Blev väckt vid 8 halv 9 utav famlijen som sjöng fint. Sedan var det paketöppning och är hur glad som helst över allt fint som jag fick. Tänkte lägga ut lite bilder på det ikväll när mormor och farmor varit här och grattat. Först ska jag och Coffe iväg till Skärholmen för att fixa armbandet på min nya klocka, sedan bär det av till väsby för en fika och lite fix. Vid 3 tror jag att farmor och mormor kommer för fika och glass!

Nu tänkte jag avnjuta en frukost och sedan göra mig klar för väsby. Hörs senare hade bra! Och grattis även till Chrill som fyller idag!



Denice hela 19 år



• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0