12/02

2010-02-12 - 09:44:07
Blev inte mycket skrivande igår för jag hade galet mycket hela dagen. Kändes inte som många lugna sekunder under dagen. Fixade inför Bobby halva dagen och kvällen, sedan var det bara att dra igång och är riktigt nöjd med hur det blev. Tack alla som hjälpte oss och tack för de bra framträdande!

Jag, Nanna, Mickis, Chrill och Isac spelade också tre låtar igår och jag är okej nöjd. Vet att vi kan mycket bättre men får ändå säga att jag är nöjd med tanke på hur lite vi hunnit repa men också att jag är sjuk. Sången blev verkligen inte som jag ville men hoppas att inte allt för många la märke på det.

Idag blir jag hemma för att vila och hade egentligen velat gå ut ikväll. Idag blir det dock bara att ligga i sängen och kanske åka för att hämta väskan i skolan. Jag vill ju ut och dansa, har längtat hur länge som helst! Varför måste jag vara sjuk när jag ska fylla år. Vill ju fira och vara glad! Men imorgon blir det att fira med familjen och kanske en tur till Väsby också. Nu måste jag vila upp mig inför helgen så håll tummarna för mig! Hörs sen, hade gött!



Denice borde sova


• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0