12/02 Bio nu

2010-02-12 - 20:08:48
Nu är middagen klar och Coffe kunde ju faktiskt laga mat! Jättegott  var det så nu tänkte vi ta bilen till Heron för att se Avatar lite efter alla andra. Hoppas den är lika bra som många säger för annars blir jag nog lite ledsen.

Nu är det bara några timmar kvar tills jag fyller och mamma och pappa kom precis hem med paketen. Shit vad jag blir nyfiken på vad som finns i dem!

Men nu måste jag verkligen åka innan filmen börjat! Hade gött och en riktigt bra fredag.



Denice on the film


• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0