11/02

2010-02-11 - 09:37:23
Skulle göra så gott som vad som helst för att bli frisk nu! Är jätterädd att sången inte kommer funka ikväll och att behöva hoppa av Bobbynight. Känns verkligen jättetråkigt så jag jobbar just nu allt jag kan på att dricka varmt och försöka få en normal röst. Usch vi som faktiskt började låta bra och jag som såg fram emot det trots allt kaos. Men nu får alla hålla tummarna för att det ska gå vägen den här gången. Önskar jag kunde ligga hemma tills ikväll också men det kan jag inte då jag har så extremt mycket att fixa med inför kvällen. Tänkte försöka åka nu kring tio så jag är där när vi ska börja hämta scenen och allt.

Självklart har jag också ångest över vad jag ska ha på mig, men nu orkar jag inte bry mig längre så det blir det som ligger längst fram. Ska försöka göra mig iordning så skriver jag ifrån skolan. Hade gött!


Denice vill ha sin röst tillbaka

Postat av: patrik

bästa é ju varmt vatten mé honung och citron och ingefära..vissa tycker d é äckligt men ja tycker faktiskt d é sketa gott:D

honungen tar hand om halsen...ingefäran rensar bihålorna och citronen ger dig c-vitaminer och kickar igång blodcirkulationen:)

hoppas du hinner bli helt frisk då:D

2010-02-11 @ 12:46:46
Postat av: KarateCoffe

Gick skitbra ju!

2010-02-11 @ 23:40:03

• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0