1/02 Tio budord

2010-02-01 - 21:35:39
Nu har jag kommit hem och hunnit äta, åkt till skärholmen för lite shopping och slappat ett tag. Ikväll blir det ligga framför tvn och datorn, samt njuta utav en anisktsmask och lägga mig tidigt. Är helt otroligt trött och vill sova redan nu men det vore bara dumt tror jag.

Om någon känner sig intresserad så lägger jag ut de tio Judiska budorden för att jag tycker att en del utav det är så sjukt.

1. Tro på Gud
2. Förbud mot otillbörlig tillbedjan
3. Förbud mot att ingå eder
4. Att högtidlighålla helgade dagar
5. Respekt för föräldrar och lärare
6. Förbud mot mord
7. Förbud mot äktenskapsbrott
8. Förbud mot stöld
9. Förbud mot falskt vittnesbörd
10. Förbud mot girighet




Denice smått fundersam över det där med religion



• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0