10/02 Grattis Gnirr

2010-02-10 - 10:52:17
Mår verkligen inte bra idag men måste ändå försöka dra mig till skolan så vi hinner ett sista rep inför Bobby. Har ganska mycket att fixa med till imorgon så ska väll snart åka dit så jag kan börja. Skönt att ha så mycket som möjligt klart tills det är dags.

Idag fyller Gnistra år också och i vår familj bjuder man på tårta till den som fyller. Så ikväll ska hundarna få mormors Pannkakstårta. Sedan är det inte lång tid kvar tills jag blir äldre heller.Visserligen blir man väll det hela tiden men på papper syftade jag då. 19 år blir jag på lördag och det ska väll firas med utgång på fredag och sedan med familjen på lördag. På söndag när det alla hjärtans dag och 1 års dag också för den delen så blir promenad, middag och säkert en bio eller liknande. Ser helt enkelt fram emot en helg full med massor utav roliga saker om jag lyckas bli frisk.

Nu ska jag springa till bussen och hoppas på att inte dö på vägen. Men vi hörs senare, hade gött!



Denice snart 19


• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0