10/02 Bobby imorgon

2010-02-10 - 20:31:14
Vilken dag säger jag bara! Helt sjukt jobbig och nu vill jag bara sova med så kan jag inte göra tyvärr. Något väldigt jobbigt är också att jag verkligen måste till skolan imorgon. Idag åkte jag till skolan för att repa men det blev senare lagt så passade på att äta. Jättegod lunch enligt mig i alla fall så det ska jag inte klaga på. Efter att ha ätit försökte vi repa lite men är så sjukt jobbigt att sjunga med den här rösten. Kommer inte upp i toner som i vanliga fall inte är några problem och har inget tryck alls. Hoppas på att må bättre imorgon!
Stannade och försökte planer inför imorgon och kommande Bobbonights. Det är verkligen jätteskönt att sitta och snacka med Chrill för vi tänker och känner ganska lika. Kunna prata av sig lite när man är irriterad och sur på livet.

Nu sitter jag hur som helst hemma och har ätit middag. Ska se The Real Housewifes Of New Jersey för att få mig ett gott skratt och vila lite. Hör av mig senare, hade gött!



Denice mycket att stå i


• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0