09/02 Nattinatti

2010-02-10 - 00:16:19
Vissa dagar blir det mindre skrivande och idav blev en sån dag. Var kvar  i skolan ett tag för att träna lite på piano. Sedan åkte jag och Isac in till stan för att kolla lite och han hittade ingenting alls tråkig som han är. Kan också tillägga att han är elak ibland för han mobbas, vilket inte är okej!
Åkte hem ganska tidigt ändå och åkte sedan till Skärholmen och det börjar bli farligt för min plånbok. Hur ska jag lyckas ha råd med resan i sommar? Dags att börja spara lite nu kanske med tanke på att jag inte jobbar. Hittade i alla fall massor utav fina saker som jag ska önska mig. Nu börjar min lista bli lång så har en del att shoppa efter min födelsedag skulle jag tro.
 
Tänkte i alla fall runda av nu och försöka sova. Men imorgon ska jag försöka skriva lite mer och bättre det lovar jag. Så skrivs sen, hade gött!


Denice färdig för natten


• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0