09/02 Dumma förkylning

2010-02-09 - 09:09:06
Ny dag och nya tag i alla fall för mig. Inte alls lätt att kliva upp idag med denna förkylning och huvudvärken som sitter i. Sitter och nyser och hostar om vart annat och vill egentligen bara bädda ner mig under tuntäcket tillsammans med lilla Fia. Men så kan jag inte ha det utan nu måste jag snart dra mig till bussen.
Har musik idag vilket ju alltid är kul men jag och mitt piano spel funkar inte riktigt tillsammans. Blir helt enkelt att sitta och öva lite på det ikväll. Måste hinna lyssna massa på låtarna till på torsdag också så jag kan texterna. Ni glömmer väll inte Bobbynight på torsdag?

Nu måste jag kila men hörs sen, hade gött!



Denice nyser och fryser


• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0