08/02

2010-02-08 - 17:25:28
Nu har jag kommit hem och efter ett snabbt glas vatten bär det nu av till Skärholmen. Hampus ska klippa sig och frågade om jag kunde följa med honom dit så jag får lov att ställa upp. När jag kommer hem vill jag bara sova och typ känna mig depp. Mår verkligen inte fysiskt bra idag och allt känns värre än i helgen. Jag som ska sjunga på torsdag har inte tid att vara sjuk! Men men nu roppar bror så bara att ta tag i mig själv. Hörs sen, hade gött!



Denice vill inte köra

Postat av: nanannanan

Denice du ska inte vara depp :( du kan ringa till mig så blir du fett pepp!

2010-02-08 @ 17:59:19
URL: http://fetare.blogg.se/
Postat av: nannana

Hahah det rimmade ju till och med:D

2010-02-08 @ 18:00:10
URL: http://fetare.blogg.se/

• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0