08/02 Pappi hjälper

2010-02-08 - 19:58:57
Kommer inte bli så mycket skrivande idag med tanke på att jag strax ska bädda ner mig med en kopp varmchocklad. Måste försöka bli frisk nu, orkar verkligen inte vara sjuk! Tur att jag har söta människor som Nanna som ser till att jag klarar dagen.

Måste ju föresten berätta vilken underbar och bäst pappa jag har! Han har beställt hem en sladd till min dator nu, detta gör mig såklart överlycklig. Sen igår när jag kom hem så visade jag honom min trasiga klocka som jag lyckades ha sönder på vägen till bussen, då kollade han lite på den. Efter ett tag hämtade han en utav sina klockor och verkligen bröt sönder den så jag kunde få lite delar utav den. Nu är min klocka hel och fin igen och Denice är därför nöjd!

Slänger in en låt med pappas favoriter. Grymt skön låt det här! Sånt som jag somnat till när pappa fick bestämma!

 

 

Denice älskar sin pappa



• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0