07/02 snart en ny dag

2010-02-08 - 00:37:40
Tack för hjälpen med val utav skor! Nu lutar det åt de lite högre paret och dom rosa/oranga. Men det är kul att ni hjälper mig och tycker till.

Nu har jag "tränat" (blev lite snabbt och enkelt idag) och gjort mig klar inför natten. Tänkte försöka sova nu och hoppas på att orka ta mig till skolan imorgon. Det första jag ska göra imorgon är att lägga ut bilder på gårdagens shopping samt den Shopping som det faktiskt blev idag. Har insett att Pia och jag är det absolut bästa teamet när det kommer till att handla. Ska bli otroligt spännande att se hur det blir i sommar i Turkiet. Men nu tappar jag min poäng och ville bara berätta för er att bilder kommer imorgon. Nu ska jag sova! Hade gött!



Denice med Pia som shopping partner


• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0