06/02

2010-02-06 - 11:26:56
Förkylningen har blivit värre och halsen gör galet ont! Har i alla fall fått sova en del i natt och på morgonen. Jobbigt att huvudet gör så ont att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Men nu när jag har fått klaga av mig lite så får det räcka! Tänkte ligga och dra mig lite till sedan ska vi åka och kolla på match i Rosersberg. Resten utav dagen blir som den blir helt enkelt. Fått sms om 2 partyn men vet inte riktigt vad kroppen orkar med. Nu ska jag slå på tvn och hoppas på något bra! Hörs under dagen, hade gött! Denice med mycket får se


• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0