06/02 Melodifestivalen Live Update röstning

2010-02-06 - 21:12:00
Nu har Sverige fått veta den första finalisten till finalen och det blev Salem Al Fakir som vi får njuta utav en gång till. Hans ballad tog sig in hos andra precis som den gjorde för mig. En skön låt men ingen som jag tippar till vinnare.


Nu är röstningen här!

Först vidare är Pain Of Salvation-Road Salt
Andra namnet Linda Pritchard-You're Making Me Hot-Hot-Hot
Tredje ut blir Salem Al Fakir-Keep On Walking
Fjärde blev Jessica Andersson-I Did It For Love
Sist men inte minst Ola- Unstoppable

Snart får vi veta vem som går direkt till finalen och jag tippar just nu på Ola eller Salem.



• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0