06/02 lördags mys

2010-02-06 - 17:27:05

Nu har jag kommit hem och landat i sängen igen. Hur skönt som helst att bara ligga och slappa framför vänner med datorn i knät. Var ju och kollade på Bandy och tyvärr förlorade Grimsta med 2-3 vilket var väldigt tråkigt. Men dom leder fortfarande serien och jag hopas på att det håller i sig. På vägen hem stannade vi i Väsby centrum så Coffe kunde hämta ut tabletter och jag kunde kolla på lite kläder. Hittade en tröja och ett par leggings jag velat ha ett tag nu. Kunde verkligen inte låta bli att köpa dem idag när jag gått och väntat. Hittade några fina armband från Snö och Pearls for Girls men de är bättre att jag önskar mig.

Lyckades ramla igår på vägen till bussen och har idag ont i ryggen. Men det värsta är att min ena klocka gick sönder så nu måste jag köpa en ny. Jag som älskade den klockan, får försöka se om dom kan laga den.

Nu ska jag se klart på vänner och vi ska väll fixa lite middag. Hörs senare, hade gott!



Denice kan bara inte låta bli



• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0