05/02 sleep tight

2010-02-06 - 00:19:34
Eftersom jag är sjuk och aldrig får sova på nätterna så är jag galet trött nu. Har bara ätit och kollat film ikväll och nu är det dags att sova. Hoppas på att orka lite längre imorgon och att mitt huvud vill sammarbeta. Orkar verkligen inte ha den här värken längre! Känns som den begränsar mitt liv och min fritid något enormt. Har inte varit ute på hur länge som helst och vill verkligen få dansa. Men men nästa helg fyller jag år så då jävlar ska jag ut och dansa! Men först ska jag ta mig igenom natten och få lite sömn, så vi hörs helt enkelt imorgon. Hade gött!



Denice vill få sova


• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0