05/02 helg

2010-02-05 - 18:30:01
Blev inget skrivande i skolan då jag inte har hunnit sitta något vid en dator. Har haft fullt upp med att se på film på biologin om fågelinfluensan, att sjunga en väldigt fin låt som ja fick utav Sara på sången, att öva piano och att repa med Nanna. Sedan var klockan tillräckligt för att åka hem och nu ligger jag här framför vänner och vill sova.

Har verkligen inga planer för ikväll men Coffe och jag funderar på att gotta oss framför en film. Nu blir det en riktigt nyttig middag Donken, pizza eller liknande verkar det som. Ska försöka fixa något nu så skrivs jag senare, hade gött!



Denice hemma redo för helg


• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0