04/02 sussa sött

2010-02-05 - 00:45:16

Känner mig duktig idag! Har bara tagit det lugnt fram till middagen efter att jag kom hem idag. La mig i sängen och kollade på Pongo och de 101 dalmatinerna, pinsamt men sant. Ville bara få känna mig lite barn igen och den lyckades jag för övrigt halv sova till. Sedan blev det middag med familjen och Coffe för att fira pappa lite lätt sådär. Coffe har tenta imorgon så för honom var det bara plugga som gällde, så därför slog jag mig ner på en madrass på golvet vid familjen och såg Surrogates. Skön film om man gillar robotar och sånt. Jag tycker att den påminner om I robot på många sätt.
Hur som helst lyckades jag med ett träningspass också så hoppas jag orkar med morgondagen. Har verkligen inte mått bra idag och vet att man inte ska träna då. Jag kunde verkligen inte låta bli när jag har en sån ångest över att se mig i spegeln. Belönade mig själv med en ansiktsmask för att avsluta dagen på ett lugnt och härligt sätt.

Tänkte stänga av datorn och försöka sova nu, trots att jag vet att jag inte kommer att kunna somna. Men det är alltid värt ett försök! Imorgon ska jag försöka med lite roligare inlägg så vi hörs, hade gött!



Denice trött i benen



• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0