04/02 Grattis Pappi!

2010-02-04 - 10:25:05

Knappt sovit en minut inatt utan somnen jag fick var mellan 8 och 9, alltid något antar jag. Mår ännu sämre idag, halsen gör ont, huvudet värker, svag i hela kroppen och feber. Tänkte kämpa mig till skolan en snabbis sedan blir det att åka hem och bädda ner sig med något varmt och en bra film. Pappa fyller år idag så ska självklart gratta honom också! När pappa fyller så vet jag att min födelsedag är galet när, bara nio dagar, så nu tycker jag att tiden kan stanna ett tag. Tråkigt att fylla år när det inte är något speciellt.

Nu måste jag springa och fick helt plötsligt vädligt bråttom för att hinna med bussen. Hade bäst!



Denice blev en smula stressad



• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0