02/02

2010-02-02 - 09:23:23
Sitter i skolan och har en kort rast ifrån Fotograferingen. Började halv 9 idag vilket jag inte alls tycker är speciellt trevligt men så kan det gå. Känner mig lagom dålig med tanke på att jag inte har lämnat in den första uppgiften som skulle varit inne för två veckor sedan. Antar att jag får sätta mig med den ikväll om jag lyckas få ordning på sladden till min dator.
Ingen svår uppgift måste jag säga. Man ska ta ett portättfoto på en vän och sedan beskära den ovalt. Vill man och har tid ska man sedan ta ett landskapsformat, vilket betyder att personen ska stå i första tredjedelen utav bilden och resten ska vara någon form utav miljö. Det tycker jag inte kan vara så svårt för mig att klara av med tanke på hur van jag är att fota.

Hoppas på att vi får en ny uppgift idag men får helt enkelt vänta och se vad som händer. Nu ska jag kila tillbaka och hämta en kamera för att ge uppgiften ett försök. Hade gött!



Denice trött fotograf


• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0