02/02 PH finalen är klar

2010-02-02 - 23:40:47
Nu ska jag gå och lägga mig efter att se finalen på PH. Ett helt okej vinnarpar tycker jag väll men för mig hade det bästa varit om Stefan och Erika vann. Men som vanligt när jag ser på sånt så vinner aldrig min favorit (bortsett ifrån idol). Men kul att se ändå tycker jag!

Imorgon får vi se hur det blir med skolan med tanke på hur jag mår, men behöver egentligen åka dit och träna samt repa. Verkar otroligt långt bort att jag skulle göra det just nu! Måste verkligen sova, hade bäst!



Denice over and out


• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0