02/02 Back in the old days

2010-02-02 - 21:50:42
Nu har jag kommit hem till Coffe och käkat lite Donken till middag. Har så otroligt ont i huvudet idag och mår inte alls speciellt bra. Känner mig däremot väldigt glad då jag har umgåtts med Carro idag. Åkte dit och så gjorde vi en kladdkaka och snackade en massa. Hur trevligt som helst och känner mig väldigt lättad och glad!

Nu ska jag tvätta mig och träna lite samtidigt som jag kollar på Paradise Hotel. Det är ju faktisk final idag vilket alla borde se! Hörs sen, hade gött!



Denice huvudvärk och donken


• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0